Trött

Jag e trött men det e inte ovanligt hehe. La mej rätt tidigt (för att vara mej iaf) i går, fans inget att se på tv å datorn orkade jag inte sitta vid så jag gick å la mej istället.

Höll precis på å somna så ringer telefonen, jag tittade på klockan å undrade vem som ringer 23,25....det var min yngre svåger som bara ville meddela att svärfar åkt in med ambulans till KS i Solna för hjärtat igen. FAN!!  Han har nyligen gjort en ballongsprängning uppe på Huddinge som inte var det lättaste att göra för det var så trångt så det blev tal om operation i stället. Men så några dagar efter det så piggnade han på sej så otroligt bra att läkarna inte tyckte det var läge för OP, i stället skulle han få ny tid för Ballongsprängning för att se om det skulle gå bättre den ggn. Den skulle göras på Solna, dom hade fler lediga tider där tydligen så i måndags var han dit för att göra den för andra ggn. Väl där å lite prover å kontroller e gjorda så beslutades det att han inte skulle göra ngn sprängning utan det skulle bli medicinering????? Jag fattar NADA kan jag säga. Hur som haver så blev han iaf hemskickad senare på dagen med tron att det skulle räcka.

I tisdagskväll ringde svärfar. Jag frågade hur han kände sej å han svarade att han var sååå trött att han kunde somna ståendes. Hel kroppen kändes jätte konstig sa han. Sen kom det.....igår åkte han då på HJÄTINFARKT igen!! Han var klar ena stunden men när han var vid ambulansen svimmade han av. Det e allt jag vet i nuläget. När jag lagt på luren efter samtalet med svågern velade jag först om jag skulle väcka Peter för att säga nått. Han som så djupt efter tt ha jobbat 4 tim övertid så han var hemma strax före 19,30. Nåväl, jag gjorde det tillslut af fast inte var det lätt att få livi  honom. Han pratade med sin lillebror på telefonen å efter det hade P jätte svårt att somna om igen.

Nu e han på jobbet. Han var seg men kom i väg iaf som han skulle i morse. Fyy sån oro man går med nu. Hjärtat e ju kroppens motor om man så säger å stannar den så stannar ju livet...typ.

Hoppas på att få mer info under dagen. Antar att svärmor sover nu så jag avvaktar ett par timmar tll innan jag hör av mej till henne. Jag ska försöka uppdatera sidan så snart jag vet mer.

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: ida

Usch va jobbigt, hoppas allt går bra me svärfar...

jobbigt å bara gå å vänta på besked...



kram

2009-05-27 @ 16:30:21
URL: http://smiley81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0