Stulen enkät :)

1. Hur gammal är du om fem år?

-Måste räkna på fingrarna.....1,2,3,4 shit det blir många......typ 37år!! Shit!!


2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

-Hihi min Nettiz å Mac samt barnen Alice å Mathilda

3. Hur lång är du?

-Har jag inte vuxit eller krympt så borde jag vara 163 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?


-Ojj...måste nog vara Fiskejakt med PeLe hehe


5. Vem ringde du senast?


-Nettiz, vem annars ;)


6. Vem ringde dig senast?


-Hehe Nettiz


7. Hur löd det senaste sms:et du fick och vem var de ifrån?


-Från Nettiz.......Inte. Why?


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?


-Älskar att prata i telefonen......haha så här e det ständigt upptaget


9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?


-Separerade

10. När såg du senast din mamma?


- I förra veckan men jag pratade med henne i telefonen senast i går kväll

11. Vilken ögonfärg har du?


-Blå
12. När vaknade du i dag?


-6,30 gick väckningen på mobilen igång

13. Vilken är din favoritjulsång?


-Last Christmas tror jag

14. Vilken är din favoritplats?

-Hemma

15. Vilken plats föredrar du minst?


-Bland ovänner


16. Var tror du att du befinner dig om tio år?


-Ingen aning


17. Vad skrämde dig om natten som barn?


- Fula gubbar i skogen hehe

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?


-Mathilda

19. Hur stor är din säng?


-180 som en dubbelsäng brukar vara


20. Har du stationär eller bärbar dator?


-Stationär, då slipper jag springa å leta efter den


21. Sover du med eller utan kläder på dig?


-Både och....beror på ;)


22. Hur många kuddar har du i sängen?


-Ligger 4 stycken i sängen


23. Hur många landskap har du bott i?


- 1

24. Vilka städer har du bott i?


-Den jag e född i

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?


- Alla


26. Är du social?


-JAAAAA oja.....klarar mej inte annars


27. Vilken är din favoritglass?


- Lakrits puck


28. Vilken är din favoritefterrätt?


- Ingen aning


29. Tycker du om kinamat?


-Japp men äter det allt för sällan


30. Tycker du om kaffe?


 -JAAAAA

31. Vad dricker du till frukost?


- Kaffe


32. Sover du på någon särskild sida?


- Min egen


33. Kan du spela poker?

-Vet inte, har inte testat

34. Tycker du om att mysa/kela?


-Vem gör inte det?

35. Är du en beroendemänniska?

- Ja av att ha folk omkring mej


36. Känner du någon med samma födelsedag som din?


- Känner inte honom men vet en som fyller samma dag som jag


37. Vill du ha barn?


- Nää jag e nöjd med dom två vi har

38. Kan du några andra språk än svenska?


- Japp några enstaka meningar på Finska


39. Har du någonsin åkt ambulans?


-Näää


40. Föredrar du havet eller en bassäng?


- Både och


41. Vad spenderar du helst pengar på?


-Hemmet

42. Äger du dyrbara smycken?


- Vad menas med dyrbara??.....de jag har är dyrbara för mej

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

-NCIS, CSI, Andra Avenyn, Beck å några till


44. Kan du rulla med tungan?


- Kan jag säkert, har inte testat


45. Vem är den roligaste människan du känner?


- Ingen aning

46. Sover du med gosedjur?


- Ibland.....när ungarna drar med sina in till oss

47. Vad har du för ringsignal?


- Nordamns senaste


48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?


- Nää

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?


- Har inget rött i min närhet

50. Flirtar du mycket?


- Det tror jag inte


51. Kan du byta olja på bilen?


- Kanske, har inte behövt göra det så jag vet faktiskt inte


52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?


- Nää knappast

53. Vilken var den senaste boken du läste?


-Minns inte


54. Läser du dagstidningen?

- Ja fast på nätet

55. Prenumerera du på någon veckotidning?


- Räknas I FORM in i veckotidning så Ja

56. Dansar du i bilen?


- Nää men sjunger


57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?


- Vet inte

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?


- Ett datum

59. När var du i kyrkan senast?


- När jag gifte mej ( 5 juni 2007)


60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?


- Minns inte


61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?


- Ett dygn

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?'


- Ingen som gjort nått sånt för mej vad jag minns


NI kan få ta listan om ni vill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0