Snö och irritation...grrrr

Ja som rubriken lyder så snöar det här igen. Har snöat oavbrutet sen 18 tiden å mer lär det väll bli antar jag. Kul för ungarna förvisso men det kunde väll ha räckt med all den vita massan som om lagom till sportlovet?
Blir väll till å skotta i morron när man kommer hem om det ska fortsätta på det här viset annars lär jag nog inte kunna öppna dörren. Nån som vill göra jobbet åt mej tro??
Vi e redan inne i mars månad, jisses men man kan ju inte tro det när man tittar ut....man kan ju få för sej att mn skymtar en tomte bland träden på andra sidan gatan, snacka om julstämning. Lite sent jag vet men det e nästan så man drar fram alla julsaker på nytt...haha, men näää jag skojade bara.

För övrigt flyter livet på i sin vanliga bana. Jobb, hem å ungar å jag trivs med livet. Mår sååå bra i mej själv å det gör familjen oxå.
I helgen fick jag ett städryck å storstäda hela huset....så jävla skönt att ha det gjort. Badrummen tog jag i samma veva så nu e det gjort oxå. Han inte göra så mycket mer än så i helgen men jag e nöjd ändå.  Jag hade planerat att sova ut ordentligt i helgen men så blev det då inte men det kan jag göra nästa helg med gott samvete i ställt. Plockade även ordning i Kim´s byrå...IGEN. Vet inte vilken gång i ordningen men eftersom han så gärna plockar fram kläder på egen hand så blir det lätt en oreda i lådorna å tillslut hittade man ingenting man letade efter. Den grabben e verkligen inte i behov av några fler T-shirtar eller kallingar kan jag säga. Nu fick jag en bra överblick över vad som behövs införskaffas i klädväg till honom å det e byxor å långärmade tröjor...å strumpor förståss som det är god svinn på.

Blir väldans irriterad över att folk ska komentera vad andra människor skriver i sina bloggar. Fattar inte vad andra har med saken att göra, blir man sårad eller tar åt sej av en annan människas tankar kan man väll ge FAN i att läsa vederbörandes blogg, eller har jag fel? Jag har min blogg skyddad, dels för att jag vill kunna skriva av mej i den å sen för att jag inte vill att okänt folk ska ta del av mitt innersta samt mina privata saker men jag vill ändå att mina närmaste ska kunna följa mitt liv. Ja nu e det inte så intressant att läsa om mina städnojjor, träningspass, ljusvisningar å så för alla men eftersom jag har några besökare då å då så e jag nog inte helt intresselös som person......som tur är :)
Nu e det inte jag som blivit drabbad av detta men när mina vänner blir sårade blir jag oxå det.....jag vill inte se mina nära lessna så e det bara. 

Nää nu ger jag mej, blir bara mer irriterad ju mer jag tänker på det hela så innan jag skriver allt för "trevliga" saker väljer jag att avsluta mina rader här.....Bäst för alla parter.

Men FAN vad skönt det var att få skriva av sej I MIN BLOGG.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack!! Puss jag

2009-03-04 @ 21:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0