Jaha, då var det söndag igen.

Så vad har hänt sen sist? Vikten går fortfarande åt rätt håll...ner med andra ord å snart har jag lyckats passera mitt andra delmål. Fortsätter det så här så kommer jag snart att nå mitt stora mål. Nice!! Nåja, ett par månader kvar men det e bara å tuta å köra så det tar sej.

I dag e P på årets första fiskepremiär...tror dom la i båten nånstans vid Gålö men jag e inte helt säker. Han åkte iaf hemmifrån vid 7,30 å har inte kommit hem ännu men det hade jag inte räknat med heller, hoppas dom haft det trevligt. Flytoverallen har han med sej å jag antar att den sitter på oxå för det e ju inte såååå varmt ute på vattnet som på land.

Jag har röjt lite i tvättstugan, en hel del kvar att göra där inne men jag har iaf börjat...duktiga lilla jag..hehe sen kom Carro på fika med sina två barn, alltid lika trevligt när hon e här. Vi har bestämt att vi ska ha en tjejkväll med Singstar å gott vin....å glatt sällskap givetvis, får se när det kan tänkas bli av bara.
När dom hade rört sej hemmåt igen fortsatte jag med tvättstugan. Måste komma på bättre lösningar men allt kostar både pengar å tid.

Jobbet rullar på i sin vanliga bana, inget speciellt som hänt på den fronten bortsett från att jag kommer att gå i Poolen from med i morron så då e jag alltså inte stationerad på en avdelning som jag varit tidigare tre dagar i veckan. Hoppas det funkar bra men det tror jag. Får större chans att lära känna alla avdelningar då. 

Försöker få tag i min bror oxå, den människan e omöjlig att nå. Aldrig nått svar varken hemma el på mobilen...störande till tusen.

Må så gott alla bloggläsare. I kväll, beroende på när P kommer hem tänkte jag nog ta en skön rask prommis. Nån som vill med???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0