Uppdatering från senast...

...då var det tajm att uppdatera från senaste inlägget. Lovade ju mer info ang svärfar men som ni märkt blev det inte av. Hur som helst så åkte han ju in med ambulans på tisdagskvällen till Solna. Han var i mycket dåligt skick så dom gjorde en akut ballongsprängning på honom som lyckades väldigt bra. Han fick komma hem efter en veckas sjukhusvistelse å idag mår han mycket bättre. Han har även övergått till insulinsprutor då hans socker inte riktigt ville ligga som det skulle med tabletterna som han haft ett par år. Nu e han sjukskriven ett par veckor å nu hoppas vi alla att han inte råkar ut för dessa otäcka hjärtinfarkter fler ggr...2 st inom loppet av tre veckor....det e inte bra å frågan e om hjärtat skulle orka med en tredje infarkt. Jag personligen tror inte det.

I Onsdags den 3 juni tog Kim sin sista välling på morronen innan dagis, sedan tog han flaskan när vi skulle gå å slängde den i soptunnan..."Hej då flaskan" sa han när han stängde locket. Sedan spatserade han stolt till dagis. På eftermiddagen när han kommit hem fick han syn på en flaska till i skåpet, den tog han oxå å slängde i tunnan. På kvällen frågade han efter välling men så påminde jag honom om att han faktiskt hade slängt dom själv. Det gick bra å han somnade gott. Min stora kille!! Några kvällar efter det har vällingfrågan kommit men han har lika snabbt kommit på själv att det faktiskt e slut på nappflaskor å välling nu. Idag kom nästa steg...NAPPARNA!!!...dom slängde han självmant i soptunnan men jag tror inte riktigt han förstår vad det betyder...han har liiite svårt att somna å pratar om napp hela tiden. Nu ligger han på soffan å plösligt kommer han med en napp i handen....vi har inte kastat den här säger han. Jag bar ut honom så han fick slänga den oxå. När han slutade med välling fick han en Bärgarbil m en traktor av mormor å nu när han slutat med napp så har jag lovat honom en vattenpistol som han så länge pratat om.
Min son har blivit STOR!!! Jag e såååå stolt över honom men vilken mamma i denna situation skulle inte vara det??

Jobbsökeriet går inget vidare...söker dom få som finns men det ger inget napp...jobbigt, jag vill inget annat än komma ut å jobba. Kan inte riktigt förstå dom som vill å orkar gå hemma år ut å år in...det e ju ASTRIST tycker jag.

I fredags var Sanna hos Jossan på tjejmiddag. Hon sov kvar där oxå å det gick jättebra. Peter å jag hade 2 årig Bröllopsdag i fredags oxå å Kim sov hos mormor så vi hade ne urmysig kväll här hemma med goda grannar som sällskap. Nice. Snart har vi 10 år förlovningsdag, den 29 juli närmare bestämt vilket i sin tur betyder att vi varit tillsammans i 11 år...Shit, tiden har verkligen rusat iväg å under dessa år har vi gått igenom en hel del tillsammans.

29/7-98 Blev vi tillsammans. Jag flyttade typ in till Peter i hans lilla friggebod på engång.

29/7-99 Förlovade vi oss

28/4-02 Föddes Sanna

24/7-05 Föddes Kim

5/6-07  Gifte vi oss

Där i mellan har det blivit några flyttar oxå...vi har bott i en:

1a på 56 kmv (bottenplan) i Flemingsberg
2a på 68kmv  (5 våningen) även den i Flemingberg, närmare bestämt porten brevid vår 1a..hehe. Inte så långt att flytta med andra ord.
3a på 72kmv (1a våningen) På Arrendatorsvägen och sedan till vår nuvarande bostad...
4a  på 118kvm (parhus) i Kästa.

Några planer för varken fler barn eller flyttar finns inte på världskartan.

Må så gott till nästa uppdatering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0