Tråkar

Just nu har jag ätit en mycket sen lunch men å andra sidan fick jag en rejäl sovmorron oxå...sen att jag inte sov hela tiden utan bara låg å drog mej under täcket har ju ingen betydelse. Gick upp vid 12-tiden å det var faktiskt skönt att få ligga så länge. Kan inte minnas när jag gjorde det sist.

Har strukit gardinerna som ska upp i v-rummet å hur tråkigt är inte det på en skala?!?! Stryka alltså, fast ibland kan det vara rätt avslappnande oxå men inte när man ska få gardiner snyggt strukna...jag får aldrig till det ordentligt men jag gör ju ett försök iaf...hehe.

Ska snart ta en kopp kaffe å en cigg innan jag ska fixa med gardinerna, måste stryka dom ska upp i köket oxå...bläää. Nån som erbjuder sej frivilligt att ta över kanske??

Nähe nä, tänkte väll det. Om jag säger att föstrena skulle behövas putsas, kommer nån frivilligt dårå?? ........

Må så gott så ska fru Tråk tråka vidare. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0