Mår betydligt bättre nu

...än vad jag gjorde i början av veckan kan jag säga. Herre jävlar vilken förkylning som bara hoppade på mej från ingenstans. Febrig å däbbt i näsan var jag å mådde helkasst. Brr. Idag e det bättre. Lite sitter kvar än men jag e uppe på benen sen ett par dagar å gissa om jag hinkat te dessa dagar...hua, snart blir de översvämning i kroppen på mej...haha.

I tisdags var jag iaf å demade hos svägerskan, kunde inte låta bli då jag visste att det låg en rejäl lösorder å väntade...sammanlagt hamnade kvällens summa på strax över 6500kr !!! Gissa om jag var nöjd, min bästa försäljning hittills...wow säger jag bara, jag kunde!!
Skulle vara kul med fler sånna summor men jag e nöjdmed genomsnittet på runda 2500...men det tar sej uppenbarligen. *smile*

Annars e det inget speciellt att skriva om, en rätt så otrevlig grej har kommit till min kännedom som jag nu blivit "indragen" i, kanske fel ord men så e det. Kan inte gå ut med det så här ofentligt då utredning fortfarande pågår men jag vet en sak...jag skyddar inte dessa två. ALDRIG I LIVET!!! Gräsliga människor det finns i vår värld. *ryser*
Nog om det.

Den övriga familjen mår iaf bra, ingen som blivit sjuk av mej...inte ännu men det kan ju komma. Håller tummarna för att det inte blir så.

Blääää så uttråkad jag är.

Kram

Kommentarer
Postat av: ida

skönt att du mår bättre, själv är jag "trött" idag, hehe... Hade pub kväll på jobbet igår,tsss

2009-01-31 @ 09:09:26
URL: http://smiley81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0