Födelsedag!!

HIPP HIPP HURRA!!! det e min födelsedag idag...hehe så jag säger GRATTIS till mej själv.
Hittills ett sms från svägerskan, maken pratade jag med förut men han sa inget...kanske inte tänkte på det även fast jag bad honom köpa tårta. Får se vad det blir för väder idag, regnar det är jag inte ett dugg överasskad för det e vad det bruar göra på mina födelsedagar, iaf som jag minns det dom senaste åren. Snö var det mååååånga år sen jag upplevde på min födelsedag, typ när man var barn eller nått.


Shit vad trött jag är idag...känner ingen lust till nått mer än dra täcket över huvudet å sova. jaja när jag väl e på väf till jobbet går det bra men startskottet e segt att dra igång...haha.

Nä nu måste jag kila, har två barn att göra klara innan vi lämnar huset.


Kraaam

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hipp hipp hurra=)

2009-01-14 @ 12:17:35
Postat av: Ida

Grattis i efterskott, tänkte på dej på dan i onsdags, men sen glömde ja när ja kom hem, hehe

2009-01-16 @ 14:34:40
URL: http://smiley81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0