Träning

Jaha så nu har man börjat den efterlängtade träningen. I Onsdags hämtade pillan upp mej från jobbet å sen for vi iväg till Nettiz för att ta en prommis. Det gjorde vi oxå, gick dryga timmen i rätt rask takt, iaf så gott det gick å gå i halka å snömodd men det var skönt iaf. Efter prommisen gick jag å Pillan på PL-möte å efter det åkte vi hem. Var hemma strax efter 22 å rätt seg i kroppen då kan jag säga med tanke på att jag hade jobbat innan oxå.

I går (lördags) tog Nettiz å jag en prommis igen...där gick det undan å vi power walkade lite...tufft men det gick. Idag kom både Nettiz å Pilla hit, vi körde lite mag/rygg övningar på våra nya pilatesmattor efter dvd.n som jag har å det gav nog resultat fast vi tre var helt nya på den fronten. Efter det var det dax för en dryga timmes prommis oxå...jisses, nu e mn verkligen på G å det känns så jäkla bra. Jag har motivationen på topp å tänker INTE lägga av.

Jag har min mätt/väg-dag varannan lördag å när jag gjorde det igår blev jag superglad.....sen 10 januari har jag minskat med 9 cm i midjan, låren e 1cm mindre men vikten har inte rasat så mycket...1,5 kg men jag stirrar mej inte blind på vågen utan så länge måtten minskar vet jag ju att det ger resultat. ;)

Jag har satt mitt delmål, får se om jag lyckas viktmässigt.....*spännande*

I morron blir det en vilodag för kroppen....ska till HC med Nettiz, Alice, Mathilda å min Sanna. Kanske ska ta å göra ett motionsschema jag oxå så man har nått å följa, iaf en bit på väg. Så fort vägarna blivit blaskfria ska jag börja gå till/från jobbet, ska bli skönt å få en morronprommis oxå.

På söndag står simning på schemat, det ska bli nice å få träna å tänja ut alla kroppens muskler...

Må så gott.....det sista som ger upp är hoppet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det har vart skit skönt att komma igång=)

2009-02-08 @ 19:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0