Här igen!!

Ja som vanligt så är det ett tag sen jag var här å skrev några rader å nu e det dax igen.
Vad har hänt här då? Jo det har varit en hel del på jobbet, folk som e borta å fulla barngrupper...blir lite jobbigt i längden men att man blir sjuk rår man ju inte för så det säger jag inget om. Kräk å bajssjukan har vi haft här hemma oxå, det var Sanna å Peter som insjuknade samtidigt fast den ena hade kräksjukan å den andra hade bajssjukan (intressant va?) så gissa om jag hade att göra med tvätt. Sängkläder till förbannelse växte på hög å jag tvättade som en galning, 3 dagar tog det för mej att få i ordning på all tvätt men nu e det dock gjort iaf. Höll på å bryta ihop, kände mej helt utmattad med tanke på all den sömnbrist man fått under några nätter samt stressen på jobbet osv.  Nåja jag ska inte klaga, har ju överlevt det oxå haha.

I veckan har jag inte kännt mej på topp riktigt så nån träning har det inte blivit för mej direkt, körde ett nytt dvd-pass lite snabbt i tisdags men det var oxå allt.....måste ta tag i det på allvar nu. Hade väg å mätar dagen i går å till min förvåning hade vikten minskat igen. Så GLAD......sen januari är det nu 2,7 kg som jag tappat. Midjemåttet sen sist hade ökat med 1 cm men jag misstänker tat jag e inne i kvinnoveckan nu (skulle ha haft den iaf) så man blir ju lite svullen av det samt att jag har haft en del gaser i magen oxå. Hehe nu fick ni ta del av det oxå, intressant va??

I går var vi å Grattade Lucas på 4års dagen. Åt en liten bit tårta å en kaka sen fick jag nöj mej med kaffet för det blev alldeles för sött kände jag. Sötsuget e typ helt borta numera, kan inta begripa hur det kommer sej men å andra sidan e det ju superbra. :)

I går fyllde även min Gudson Anthony år...hela 6 år blev han, jösses vad fort det har gått. Får fira honom en annan dag eftersom i redan var bokade på annat håll samma tid.

I går när vi kom hem från kalasandet tappade Sanna äntligen sin lösa framtand, som vi har väntat men nu e den äntligen borta. Tandfeen har inte kommit ännu, får se om hon kommer i kväll. ;)

Just nu håller Peter på å sätter ihop ungarnas Snowracer som dom fick av farbror Patrik i försenad julklapp...bra tajmat med tanke på all snö som kommit under natten så nu står ungarna färdig påklädda å väntar...hehe ivriga eller?? näää inte alls.

Nu måste jag göra mej klar så jag hinner göra klar min väska inför demon jag snart ska på. Hoppas det blir en bra eftermiddag.

Må så gott i snöyran alla mina bloggälskare!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0