Go morron!!

Klockan e nu 07,10 å här sitter jag påklädd å klar med mitt morronkaffe. Barnen ser på Nickelodeon...som alltid innan skola/dagis. Försöker få dom att klä på sej men det går lite trögt....inte heller ovanligt hehe.

Skönt att det e torsdag idag....bara en dag kvar sen får man slappa igen....nice. Mornarna e jag tröttare på numera men kvällarna e jag mycket piggare å kommer inte i säng, allt detta pga träningen tror jag. Kanske inte e så men det känns som det har en viss inverkan iaf. Appropå träningen så går det rätt bra nu faktiskt, är fortfarande i starten bara men för mej har det börja bli en vana redan. I går tog det emot lite när jag skulle snöra på mej gympaskorna för att ta en rask prommis...hade ingen att gå med å det gjorde nog sitt men jag gav mej inte utan gick en runda på ca 40 min efter maten. Så jäkla skönt efteråt å eftersom jag tog en kortare runda än vanligt såg jag till att få några backar att ta mej uppför i stället. Jisses vad jag flåsade haha men så e jag ju rökare oxå så ursäkter finns...haha.

I morron e det planerat för en prommis samt ett pass framför DVD,n...ska bli nice. Får se hur jag gör ikväll, kanske kör jag en pausdag eller så får jag för mej att ta en runda ikvll oxå...lika bra å passa på medans motivationen e på topp. Nu längar jag verkligen till min mät/väg lördag...hoppas på ett tydligt resultat.

Barnen mår i övrigt bra...hela familjen verkar vara frisk iaf *peppar,peppar* så jag hoppas det håller isej trots influensa å kräksjuketider...vill INTE ha nått sånt skit.

Näe nu e det dax att få på barnen sina kläder så dom slipper gå ut genom dörren nakna.

Förresten, bild på min frissaur kommer, ligger i digisen, har inte lagt över dom på datorn än.

Tjao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0