Äntligen fredag !!

Jagh ar nog aldrig så vitt jag kan minnas saknat fredagarna så här mycket som jag gör i dagsläget hehe men så har jag ju heller aldrig jobbat som jag gör nu heller. Man e verkligen seg när veckans sista dag e gjord. I kväll efter maten la jag mej på soffan å mös med Kim som tittade på tv...eller tanken var iaf att vi skulle mysa men jag somnade å fort gick det, det gjorde Kim oxå haha så mysigt hade vi. Nu ligger Kim i sin säng, hoppas han sover hela natten med tanke på att han somnade strax efter halv 6 som jag....märks att veckan e tuff för honom men så e han ju bara 3 år oxå å får långa dagar på dagis. Sanna däremot e inne i nån riktigt pestig ålder just nu...phua. Hon gapar å skriker å tar till pipen så fort nått går emot henne. Hon hinner bara innanför dörren så ska det ringas hit å dit å hon bara måste hitta nån att leka med. Fattar inte hur hon orkar men så vitt jag minns var jag typ lika dan....hehe så jag har fått vad jag förtjänar kanske. Peter fick köra iväg henne till sin klasskompis men nu e hon hemma igen å tycker att allt e såååååå tråkigt för ingen vill göra nått med henne. Jag e inte på humör å klarar inte av hennes beteende nu så jag exploderar på två röda fats att jag försöker bita mej i tungan. Peter e ute i garaget å sågar till lite foder så det blir tätt runt fönstren nån gång.

Själv sitter jag här å bara väntar på att tiden ska gå så man snart får krypa ner under täcket. Tidigare idag såg jag fram emot ett glas vin men nu tror jag att jag står över det.

Veckan har för övrigt varit bra med tuff på jobbet. Fullt ös men ack så bra jag trivs trots allt.

På måndag nalkas det en demo...tjohooo, hoppas på bra resultat!!

Tack å hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0