Snart blir det partaj...

...om några timmar bär det av mot terminalen, Cinderella here we come!! haha.
Ska bli så nice att komma bort, behöver detta känner jag och det ska bli sååå skoj.

Mitt vikariat har snart nått sitt slut, på tisdag e det sista dagen enligt kalendern men jag har tagit semester och komp under helgen som egentligen är mina sista arbetspass enligt schemat. Känns lite konstigt men jag har tur......bara tre månader att få i hop ekonomin på sen är det lungt igen. Kan inte avslöja så mycket mer om det här inne, kanske finns ögon som inte ska veta så mycket om mej längre som kanske läser här och ju mindre dom vet, dessto bättre. Ja lite saker har då hänt ang jobbet men jag avslöjar inte mer....rätt allvarligt dock.

Skit samma, i kväll ska jag ha SKOJ!!! det e det jag ser fram emot nu iaf. Hoppas på bra musik oxå, vill inte sitta å traggla på ett hak där musiken är värdo, det gör att man blir trött å går ner till hytten på tok för tidigt...haha, nää sån kväll vill jag inte ha nu när jag har chansen att vara barn å gubbfri.


Nu ska jag fylla på kaffekoppen tänkte jag, barnen sitter i soffan å ser på Prinsessan....knäpptysta sitter dom så man borde kanske smyga så dom inte störs...hihi. Garagebygget e förresten på G nu, uppfarten ser inte direkt inbjudande ut för tillfället men när allt e klart blir det skitbra!! Bredda uppfarten lite ska vi oxå gör...eller varför skriver jag "vi", jag e ju inte med i projektet på det viset...hehe ja man e ju bra kontig ibland. I morron kommer containern som ska lastas full med asfalt, jord å grus....sen rivs lite gräs upp så uppfarten blir bredare å sen e det väll formspikning, gjuning å sånt som återstår. Jaja jag lägger mej inte i det där, bäst jag håller mej på min kant.

Ha det gott folk å tänk inte på mej ikväll!!   :-D


Kommentarer
Postat av: ida

Hoppas du haft en superkul kväll/natt hehe..

Det behövs verkligen barn och gubbfria kvällar ibland... Jobbigt me jobbet, inte för ja vet va som hänt,men iallafall... Hoppas allt löser sig... Å garagebygge låter skoj... Hoppas vi kommer igång me det snart oxå,hehe

kram

2008-09-28 @ 19:27:35
URL: http://smiley81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0