Hemma igen!!

Ja då satt man framför datorn igen...men jag kan inte påstå att jag e så pigg som jag annars brukar vara. Nää, kryssningar med avkoppling tar på en...haha, ja sent blev det ju som ni kanske förstår eller ska jag säga tidigt för jag kom inte i säng förrän 06,30 i morse. Hade tänkt hålla mej vaken till frukostbuffen men näää, orkade inte längre. Börjar nog bli gammal. ;-)
Hur som haver så hade jag skitskoj, verkligen lyckad kryssning, jag som annars inte e så mycket för båtturer men den här var värd det hela. Vi var 6 tjejer som åkte ihop, ett trevligt å roligt gäng. Fick en del skratt under dygnet må jag säga och det behövde jag. Massa trevliga personer stötte man på, en del mer överförfriskade än andra men alla vi var ju på plats av samma orsak...att ha KUL. Musiken var faktiskt kanon vart vi än gick. Höll till en heldel inne på Kareoke baren (stavas hur?). De var kul å gala fast jag stog ju inte framme med mick utan gol för full hals till låtarna iaf. Kvällen bjöd på massa dans å goda drinkar oxå, känner det i benen idag. :-)

När allt hade slagit igen minglade vi runt å pratade med folk, ja dom som fortfarande höll sej vakna alltså. Fick leta redan på resten av gänget i mellanåt men oftast hittade man dom i anslutning till rökrutorna. Appropå rökrutor...fy fan vad äckliga dom utrymmena är alltså, det var som å gå in i dimman...såååå vidrigt å då e jag själv rökare. Kan tillägga att det inte gick åt så många cigg på den rutten....enda ggn jag drog i mej en hel cigg var då vi var ute på däck men dit upp orkade man ju inte gå hela tiden.

Får se om det kan tänkas komma upp några minnesvärda bilder från kvällen lite längre fram, jag hade ingen amera md mej men jag väntar med spänning att få dom mailade till mej.

Nää nu ska jag ta å masa mej upp i säng å snart glo på Andra avenyn, sen blir det nog snark från min sida.

Natti natti alla bloggläsare.

Kommentarer
Postat av: Nettan

du börjar inte bli gammal..du måste bara öva lite=) sen är man tillbaka=)

2008-09-29 @ 14:01:24
Postat av: Tessan

hahahaa.. b¨de du o ja måste i så fall vara gamla, men du är ju trots allt äldre än mig så det där tror ja inte på.:Måste bero på att vi hade segt fram emot sju tiden på mogonen.. <men vi får väl ta en tur till då??!!! fram i tiden.. annars en tur på stan.. yihaaa va kul de kan bli då.. Men dyrare då man måste ta sig hem oxå.. Taxi är ju inte billigt,,

Ha de// Tess

2008-10-05 @ 10:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0