Tråkig tisdag!

Blää vilken trist dag, jag har typ legat hela förmiddagen av ren tristess. Kollade lite på jobb men inget nytt har kommit in...iaf inte då men jag får kika lite senare igen. Finns inget att göra här hemma heller, ska bädda bara å sen klä på mej lite å sen påbörja maten men annars e det helt "dött".
 Har Sanna hemma idag, hon mådde inget vidare i går efter simskolan, klagade på ont i benen, halsen och huvudet. Lite feber fick hon i natt oxå. hon har legat framför tv,n mestadels idag å bara tagit det lungt. Hon sov rätt länge i morse oxå, det behövde hon. 

I går var det en hektisk dag för mej, jag trode aldrig dagen skulle ta slut. Först hade jag ju A-intervjun, sen blev det en sväng till Farsta där jag hittade en jacka, handla en snabbis, hem å göra middagsmaten å sen var det tajm att dra på Drop-in fikat på skolan. Han med en snabbfika, hade inte kollat hur bussen gick mot Centrum så när vi kom dit hade den gått för 5 minuter sedan...nästa skulle gå efter 22 min. Med lite bollande fram å tillbaka med Sanna bestämde vi oss för att gå från Vista till Huddinge C, trode det skulle bli en massa gnäll men jösses så bra det gick. Jag var nog mer andfådd än hon...haha. Vi kom en kvart innan simskolan började så hon han iaf byta om i lugn å ro. Skönt det.  Efter det hämtade Peter oss, vi åkte förbi svärmorsans jobb å sen hem. Sanna slocknade nästan direkt å det gör hon inte annars...så näe, riktigt kry var hon inte då. Kim var däremot hopplös att lägga, brukar annars vara tvärtom....efter 21 somnade han. *pust*

Nä nu måste jag lätta ankar från datan. Tjao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0