Personligt test + lite annat.

Hittade testet på en annan blogg som jag brukar läsa regelbundet, blev nyfiken och gjorde testet jag oxå. ;-)
Sån här e jag tydligen som person...ni som känne mej kan ju göra en kommentar å berätta om ni anser att det e på det här viset eller om nått anses vara helt galet, det e ju rätt svårt att se själv hur man är. Fast jag tycker nog själv att personlighetstypen stämmer, vad tycker ni?


Din personlighetstyp:

Varmhjärtade, noggranna och populära. Sätter andras välbefinnande framför sitt eget. Stark pliktkänsla. Ansvarsfulla. Värdesätter traditioner och trygghet. Vill vara till nytta för andra. Behöver uppmuntran för att må bra. Välutvecklat sinne för form och funktion.


Karriärer som skulle kunna passa dig:

Sjuksköterskor, lärare, administratörer, hemkunskapslärare, barnomsorgspersonal, familjerådgivare, präster, kontorsansvariga, personalvetare, socialarbetare, ekonomibiträden, redovisningsansvariga, tandsköterskor, hemmafruar/hemmamän, receptionister, religionslärare, talpedagoger.

Testet kan du göra här: 
http://se.41q.com/

-----------------------------------------------------------------

För övrigt e det en seg morron här hemma, vaknade först vid 7,45...på tok för sent!!! men Sanna skulle ändå vara hemma idag, bättre å ta en dag extra för att vara på den säkra sidan. Nästa vecka e det Höstlov för henne så då blir det en vecka som hon får vara hemma om det inte blir att jag får gå in å jobbar timmar vill säga, Kim går som vanligt dom första dagarna iaf . 

Nu ska jag ta å kika på ams sida, kan ju ha kommit in några fler jobb att söka.

Tjao så länge. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0