Måndag igen...

...ja då var vi inne på en ny vecka. Hoppas den ger lite trevligare väder än det vi haft under helgen, igår var det riktigt ruskigt höstväder. Jösses så det blåste här i natt, det riktigt tog tag i huset kände jag å regnade gjorde det oxå kan jag lova. Idag e det visst lovat litesol men jag har slutat lita på väderprognoserna, det har visat fel många gånger.

Nu sitter jag här med mitt morronkaffe, ungarna ligger i soffan å ser på tv. Ska snart gå å klä på Kim, Sanna e klar med kläderna men det går segt för henne att ta fram frukost, blir vll i sista minuten som alltid. *suck* Idag ska dom iväg till Trollskogen med skolan så det var matsäck som stog på listan idag. Hoppas hon klarar sej på det hon får med sej, men det e hon själv som valt vad hon ville ha med. 25kr skulle oxå med, antar att det e till inträdet. Vi föräldrar skulle bli bjudna på gratis droppinfika som kompensation för dessa småpengar...hehe allt som e gratis e gott, så visst blir det att gå på dropinfikat när dom har det....hoppas jag. Man kan ju aldrig veta om jag fått jobb tills dess eller inte. Sökte ett i helgen oxå, får se om man får nått svar.
Är upp i 3 sökta jobb sen 3 okt, inte mycket men jag tycker det e alldeles lagom.....måste ju ha lite å göra varje dag. *skratt*

Nä nu ska jag gå å klä på sonen. Ha en fortsatt bra måndag!

Kommentarer
Postat av: ida

Hoppas du får nåt nytt jobb snart, man kan ju bara hata AF...

2008-10-07 @ 02:17:58
URL: http://smiley81.blogg.se/
Postat av: ida

madrassen var skitskön å sova på.. men den jäkla telefonen ringde ju hela tiden, grrrrr

2008-10-07 @ 16:07:57
URL: http://smiley81.blogg.se/
Postat av: ida

nä vi köpte bara sängstommen förut... Madrasserna har några år på nacken, men Martin e nöjd med sin, bara jag som fick extremt ont i ryggen.. min är nog utsliten, gravid två gånger plus att ungarna brukar komma in på natten...



kram

2008-10-09 @ 03:04:02
URL: http://smiley81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0