Lördag!

Jahapp, nu sitter jag här duchad å påklädd å väntar på att lusten till att ta bussen upp å handla ska komma över mej. Jag behöver egentligen fylla frysen men jag tar det jag orkar bära hem på bussen. Måste ha fikabröd inför morrondagen, vet ju inte alls om någon kommer för folk har svårt att lämna svar tydigen. Trist men sant. Men jag e van, så e det i princip varje gång jag ska ha nått hemma, folk e på mej att Jag ska ha ditten å datten å när jag fixar det kommer iaf ingen....tröttsamt i längden kan jag säga men snäll som jag är går jag på samma nit om å om igen.

Barnen tjatar om godis så det ska jag oxå köpa till dom....åker själv, så slipper jag stressa mej igenom butiken för att komam till godishyllorna...hehe. Lätt å glömma vad man ska handla annars. Jag ska nog ladda upp med en stor påse godis till mej oxå idag tänkte jag. Det var aslänge sen jag köpte plockgodis, har inte varit sugen på det men jag kanske blir det när jag vet att det finsn hemma...haha.

Känner mej lite degig idag, somnade först efter kl 03,00 fast jag legat i sängen sedan 23-tiden...kollade på tv ett tag men sen började maken köra disco i garaget å poppade på så hela området hörde honom. Jag kan inte påstå att jag tyckte om det, det slog så in i bombens i väggarna här inne så jag trode nästan att hyllorna skulle rasa ner. (ett under att dom sitter kvar).

Nu håller han på å sågar där ute, han grundade lite foder i går oxå...det tar sej....Ska se om jag får in lite före och efter bilder på projektet lite senare. Kom just på att det e fler bilder jag utlovat så det kanske får bli ett litet ollage i nästa inlägg...haha.

Må så gott alla bloggläsare!

Kommentarer
Postat av: ida

vi körde med matsedel förut oxå, bara det att jag inte hann handla hem grejjer i tid så vi flyttade fram och tillbaka å hit och dit med maträtterna, sen har vi bara kört me en lista där det bara står typ köttfärs, kyckling osv på så hittar man på därefter... Men det är tråkigt iallafall... tsss

2008-10-28 @ 19:22:31
URL: http://smiley81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0