Jobbig nattning...

.....kan inte begripa varför det ska vara så svårt att få ungarna i säng. Kim som annars e lätt att natta har börjat strula en hel del dem senaste kvällarna. Just nu e båda vakna å jag har just varit uppe å sagt till dom båda å jag hoppas för allt i världen att det e sista gången jag behöver springa upp för denna trappen å säga till. Blir så trött.
Kim som inte sover middag borde ju i regel vara skittrött vid det här laget men tydligen inte eller oxå e det så att han är skittrött å inte kommer till ro, vad vet jag?? Tröttsamt är det iaf. Tur att han e lätt å väcka på mornarna å kliver upp så fort man väckt honom. Fröken trotsig däremot e helt hopplös att få upp, henne får man tjata sej grön på å det slutar oftast med att man blir irriterad innan hon klivit ur sängen. Hoppas detta beteende e övergående å att det e fort för det här är inte kul. Man hinner ju knappt få en "vuxentid" alls på kvällarna innan man själv ska i säng. Man har ju i regel (iaf jag) en del att fixa med på kvällarna innan man själv kan göra natt å det blir bara senare å senare kvällar för mej, inte konstigt att man känner sej slut redan när man vaknar på morronen å inte vill kliva upp då klockan ringer.  Att få se ett tvprogram före kl 22 e i regel omöjligt för mej...börjar jag titta blir jag störd sjuttioelva ggr å får springa ifrån, alltså ingen vits att bänka sej i soffan förrän alla somnat å jag e vaken helt ensam. Trist men så e det för mej.

Usch vilket trist inlägg men jag behövde skriva av mej lite, tur att jag har bloggen.

Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0