Hemma igen från A-intervjun

Sådär ja, nu var en intervju avklarad. Kändes som det gick väldigt bra. Personen jag träffade var en spontan och glad människa som gick väldigt lätt att prata med. Vi skrattade en del ihop oxå...hehe.
Det som var det svåraste i hela samtalet var löneanspråket....det var inte lätt eftersom hon sa att jag skulle gå som barnskötare å jag vet ju inte alls hur mycket sånna outbildade ligger på i lön..jag e ju bara hemma på oss USKor om man så säger. Hade det varit en USK-tjänst hade jag förvisso lagt mej mycket högre. Nu ska jag vänta på svar, inom 2 v skulle jag få veta men jag hoppas på att det går fortare än så....avskyr sånna här väntetider...bläääää säger jag bara.

Hmm undra vad jag ska hitta på å göra nu då, nu e jag ju i gång efter denna morronprommis som faktiskt var väldigt skön å avslappnande, borde kanske sätta det i rutin men jag vet hur jag är så jag lovar inget...haha.
Idag e det Drop-In fika på skolan, tänkte åka ner på den å sen blir det att ta bussen till Huddinge så Sanna kommer till simskolan idag med. just nu känner jag för att lägga mej på sofflocket en stund men jag vet att det inte enån bra ide för jag lär ju somna å då blir resten av dagen helt galen.

Må så gott alla mina underbara Bloggläsare så hörs vi av snart igen....lämna gärna ett avtryck innan du går.

Kramix

Kommentarer
Postat av: ida

spännade, vart var du på intervjun..

Jag fick reda på idag att jag ska bli fast anställd. nu har äntligen anställningsstoppet upphört, det roliga är att jag blir anställd före några som varit mycket längre än mig där,haha



kram

2008-10-20 @ 16:03:38
URL: http://smiley81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0