Go morron....

Ja då har ytterligare en vecka av ens liv snart passerat...shit, redan fredag!! Lusten att blogga eller orken kanske jag skulle säga har inte funnits riktigt, gör nog inte det nu heller men jag vet att jag snart får pekpinnar över dålig uppdatering annars så jag slänger in ett par rader...;-)

Sanna har börjat simskolan nu, gått två pass och hon tycker det e skoj. Hon tycker det e synd att det e så kort tid bara, vill gärna vara där längre och det kan jag förstå, 30 min går fort nät man har kul.

Garagebygget går kanon....det syns tydligt vad det ska bli om man säger så, tror han snart kan hänga på porten å sen ska panelen på oxå....säkert nått annat som måste göras där i mellan oxå men jag kan inte sånt så jag låter det vara osagt...blir superbra när det e klart sen. Garageporten och mototrn har vi hemma redan som väntar på att bli fastsatta...nice.

Min arbetslöshet med lite tur nu kan vara till sin ände. Vet att jag inte ska ropa Hej ännu men på måndag morgon kl 8,00 ska jag på intervju på en förskola för hörselskadade barn...låter intressant så det ska bli kul å gå dit. Bara jag slipper sitta å vänta i evigheter på svar sedan.....vill helst veta direkt om jag får jobbet eller inte. Lite ljus finns i allt mörker. Min A-kassa har jag inte kommit i gång med, saknas lite papper innan jag kan skicka iväg allt å det ska tydligen vara så jäkla svårt att trycka på print för vissa...*suck* men förhoppningsvis så behöver jag inte använda mej av det iaf. *Håll tummar å tår, snälla*

Nu e barnen på dagis/skola, maken ligger i sängen och sover å här sitter jag. Funderar lite på vad man kan hitta på i dag....inget planerat och halvdant väder e det ute oxå...jaja jag kommer ng på nått tids nog.

Må så gott. Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0