Dagen D, gomorron.

Ja som jag skrev i förra inlägget så har jag svårt att ta mej ur sängen på mornarna, inte för att jag inte orkar alla gånger utan snarare för att det e så jäkla skööönt att ligga under det varma täcket å så var det i mrse. Jag vaknade en kvart innan klockan, tänkte först gå upp men så gjorde jag inte det. Kände mej jättepigg men jag låg kvar å tänkte lite...(ja jag kan faktiskt vara kreativ oxå...) å vad hände???....John Blund attackerade mej å jag somnar om!!! Arg på mej själv nu. Men så iaf vaknar jag av klockan...men inte fasiken kliver jag upp direkt, då var jag ju trött helt plötsligt....en halvtimme senare tar jag mej ur sängen men nu sitter jag iaf här klar å gå. Kim kom just ner å jag har väckt Sanna, hon e svår att få upp...morsan säger att hon e som jag...haha men vem vill tro nått sånt?? ;-)

Näe här kan jag inte sitta, uppdaterar när jag kommit hem...idag e det ju stora dagen D. Inget speciellt för andra kanske men för mej e det en stor dag....lite nervös börjar jag bli oxå känner jag. Hmm, bäst jag tar en macka så inte magen gör ifrån sej ett konstigt läte under självaste intervjun, vore en aningens pinigt.

Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0