Borde sova

...ja jag borde egentligen sova nu men jag e inte så pass trött ännu. Har just tagit mej en varm å skön dusch å nu sitter jag här med en god kopp te` som avslutning på denna dagen. Har lite doftljus tända här i min ensamhet å det luktar en mild doft av Snöbär i mellanåt, så myyysigt.

I morron ska jag på A-intervju, redan kl: 08,00 ska jag vara på plats och jag som annars e svår att kliva ur sängen måste se till att gå upp skapligt så jag hinner fixa mej å få i mej lite kaffe i godan ro innan det e tajm att väcka barnen. Jag avskyr massa spring runt benen på mornarna å oftast blir det lite stressigt då jag gärna ligger kvar i sängen alldeles för länge i bland. Mamma kommer strax efter sju å ska ta barnen till dagis å skolan när jag gått så jag måste se till att allt dom ska ha med sej e på sin plats innan jag drar vid 7,30. Ska bli skönt med en morronpromenad i lugn takt, inte ofta man får det....får å får e dumt att säga för det e ingen som säger nått om jag skulle få ändan ur å ta mej en regelbunden prommis på mornarna, snarare tvärtom. Nåja, e det så att jag får jobbet så blir det fler sånna mornar...det e ju gångavstånd till den arbetsplatsen å cyklar jag e jag framme på typ 7 min. Nice, bättre kan det inte bli.

Uppdaterar mer i morron när jag varit där......håll ut tills dess....

God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0