Örebro!!! Here we come....

Japp, idag kl: 16,37 går tåget för oss mot Örebro där jag och mina barn ska tillbringa helgen. Underbart. Ska bli så skoj å skönt att få byta miljö för ett par dagar. I morron blir det demo sen vad som mer händer e jag helt ovetandes om. Brorsan brukar vara rätt påhittig så nått blir det iaf.
Ikväll när vi kommer fram, blir runt 18,30 möter Robin (älsta sonen) upp oss. Han tog studenten i somras efter sin kockutbildning och han har lovat att servera mej en tre-rätters middag med vitt vin till...mums. Ska bli spännande å se vad han bjuder på. Bara tanken gör mej redan vråååålhungrig...haha.

Snart ska jag gå in å hämta Kim från dagis. Sanna fick vara hemma från skolan idag, hon behövde sova ut ordentligt.

Fyyy så kallt det är ute. I morse var det -5 grader här...hua, nu e det verkligen vinter.

Må så gott så hörs vi av när jag uppdaterar helgen. Kraaaam

Kommentarer
Postat av: ida

går man upp runt halv 6 -6 på mornarna så hinner man med mycket,hehe

2008-11-26 @ 10:42:18
URL: http://smiley81.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur lång tid tar det att åka till örebro egentligen? hahaha...

2008-11-30 @ 18:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0