Ny kategori.....Partylite

Kom just på nu när jag loggade in på bloggen att jag kanske borde göra en ny kategori som handlar om mina demosar inom Partylite. Jag kanske kan gå ut med tips på kommande prodeukter, reor å lite annat smått och gott. Jag älskar allt som har med ljus att göra men det kanske inte märks i mitt hem för jag har det inte överallt men iaf. Doftar gör det dock även då jag inte har det tänt....det e så härligt att komma hem när man möts av en svag bris av gooood doft, annat än bajsblöjor...haha.

Hur som haver så har det faktiskt rullat på riktigt bra sen jag började som säljare. Trode det skulle sega å gå trögt å knappt ge någon försäljning men TVÄRTOM!!! det har gott riktigt bra och jag e glad givetvis. Blir mer motiverad för varje gång å sätter lite högre mål. Har just spräckt gränsen för mitt delmål i försäljning å jobbar nu för att nå slutmålet. Vet iof sej att jag kommer grejja det innan månadens slut och ingen blir gladare än jag när jag ser att jag passerat även det för det kommer jag att göra...det vet jag! *skryt*

Det som jag mest bävrade mej för var bokningarna men det går som en dans det med...e inte fullbokad, skulle ljuga om jag påstår det men jag e nöjd så här långt. I januari har jag redan 2 bokningar, ev en tredje på G så året kan ge en bra start om jag har tur. December ser inte lika ljus ut men det e ju så mycket annat som spelar in just den månaden så jag har förståelse för det men en bokning borde jag nog få in där utöver den jag själv tänkte ha här hemma. Ett lätt å praktiskt sätt att införskaffa julklappar på.

Många kan tycka att det e jobbigt att vara värdinna, man vet inte vem man ska bjuda, hur många, har man tid och vad ska man bjuda på?? Många frågor får man att svara på men tillslut står man där med ett lysande demobord hemma hos personen. Nice juh.

Det är inte så jobbigt att ordna med partyn.
Det Du gör som blivande värdinna är:

*Bestäm ett datum för din visning. Funkar att ha när som helst på dygnets alla timmar (nästan iaf)...Partylite har inga speciella öppettider, det är DU som avgör när vi ska ha öppet.

*Ta ett papper å skriv ner namnen på dina vänner, bekanta, arbetskamrater ,ja på folk du har i din omgivning helt enkelt så som föräldrar i skolan, dagis , grannar osv
Ring upp dessa sedan och tala om att du ska vara värdinna och det skulle vara kul om Just denne kom å tog plats i din soffa.

*Bjud på det DU känner för, behöver inte vara invecklat å i mängder...kaffe/The å en liten kaka räcker utmärkt att bjuda gästerna på, eller varför inte en frukt...vill du konstra till det är det ditt val ;0)

*Ställ fram ett borde där produkterna kan ställas upp när Jag kommer.
Sen har du gjort din bit, du kan nu ägna dej åt dina gäster å sätta er bekvämt i soffan, resten sköter Jag beträffande försäljningen.
 
Visst låter det bra? Krångligare än så behöver det inte alls vara och DU!!! tjänar massa fint själv på att avvara ett par timmar för detta......produkter som du får utan kostnad och en mycket trevlig dag/kväll/natt.

Gör som många andra redan har gjort...boka en demo!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0