Happy halloween!!

Nu har jag precis kommit in. Har varit ute på altanen och plockat ordning på utemöblerna å fått bort alla löv som låg på hela altanen. Det börjar bli kallare å kallare ute nu.
Peter håller på å rensar bland virket som e kvar efter garagebygget som ska kastas så snart ser det inte ut som en byggfirma på framsidan längre. Skönt när man får ordning på grejjerna.

Ikväll ska vi på fest, granngubben fyller 50 år idag. Ska bli riktigt skoj faktiskt. Barnen ska sova hos mormor så vi ska snart åka upp å lämna dom när vi ändå ska handla lite. Har ett paket från Josefssons som jag ska hämta ut, det e en tunika klänning som jag har beställt, tanken är att jag ska ha den i kväll så jag hoppas den passar å att jag tycker om den, annars blir det riktigt jobbigt för mej....vad ska jag annars ha på mej???

I torsdags var jag på en A-intervju, gick bra tyckte jag så nu e det bara att vänta på svar, skulle få det i veckan och inte har jag hört nått från förra intervjun ännu heller så det borde oxå komma i veckan. Shit vad svårt det blir att välja...lönemässigt skulle jag nog välja det senaste stället men det e inte säkert att jag får igenom morrontiderna å då blir det problem. Aja bara å välja när man fått svar, om jag nu skulle få båda vill säga.

Annars har det inte hänt så mycket.....där av den usla uppdateringen. Kim börjar bli hostig, mest nattetid. Har gett honom Molipect 3ggr/dag men den hjälper inte fullt ut tycker jag, får se hur det ter sej närmaste dagarna annars får jag ta honom till läkaren å få nått om funkar. Jobbigt när han hostar sej igenom nätterna, blir ju ingen bra nattsömn för nån av oss då.

Nu ska jag packa ungarnas grejjer så vi snart kan åka.

Ha så gott tills nästa uppdatering. Tjao!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Bara å sätta igång,hihi.. Nu ska ja köra en vända till i Felicias rum...

kram

2008-11-09 @ 08:26:54
URL: http://smiley81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0