Allt å inget

Jaha, då var man här igen då. Ett bra tag sen jag skrev sist, jag vet å det har jag åter igen fått pikar för...hehe. Det e bara kul för då vet jag iaf att det finns några som läser här inne iaf. Puss på er.

Så vad har hänt sen sist då? Jo jag har bla umgåts med min underbara Nettiz, lika mysigt som alltid. Snart får hon sin lilla bebis oxå, så gullit såååå.
Hon har verkligen varit ett stöd för mej nu när jag behövt det, TACK!!! och hennes kloka ord gör att man trots allt mörker tillslut kan se en gnutta ljus.

Partylite har jag börjat komma igång med lite smått nu, har tre bokningar den här veckan som ska avverkas, ska bli riktigt skoj. Hade en hemmademo i början på månaden men det var inte alls många som kom men det var trevligt iaf. Fick nu under kvällen en kompleterin till den beställningen så på tisdag när jag fått in alla pengarna lägger jag in ordern på nätet. Hihi min svärmor handlade en hel del...många pengar blev det.

Jag har även varit och klippt mej, tack vare Nettiz tror jag faktiskt då jag var med henne å lilla Alice till frissan. Jag hittade en frisys i en av böckerna som jag fastnade för och det slutade med att jag blev klippt så. Blev mycket nöjd måste jag säga så nu trivs jag bättre med mej själv. :0)

Har fått jobb oxå!!! Så på måndag startar jag första passet med att jobba kväll, 13-21 så jag lär inte vara hemma förrän runt 22-tiden om bussarna går enligt tabellen förståss och sen jobbar jag 8-16 på tisdag.
På tisdagkväll ska jag till Skogås och ha demo oxå....lär vara rätt död efteråt...haha. På onsdag e jag ledig fast där har jag oxå en demo inbokad efter simskolan. Den missar Sanna på måndag eftersom jag jobbar kväll då. Sen e jag ledig resten av veckan så på fredag e det tänkt att jag, barnen och min mamma ska ta tåget till Örebro å våldgästa min bror över helgen. Jag ska dema där oxå så viförenar nytta med nöje. Kommer hem på söndag igen å då e det bara att se till att göra klart inför måndag då jag jobbar 8-15 igen. Skönt med en mjukstart. Sen e jag ledig tisdag-onsdag, jobbar torsdag-fredag å sen ledig helgen igen. Nice, då hinner man komma in i jobbet i lugn takt.

Gargate e så gott som klart på utsidan, nu e det bara insidan som maken jobbar på med men det får ta sin tid, det viktigaste inför vintern e klart iaf.

Här ser ni resultatet:

                                                                                       
                                                        Precis i startgropen                                       Klart

Blev riktigt bra måste jag säga. På sidan av långväggen har han satt in fyra runda fönster oxå, precis som grannen gjort på sitt och det blev kalas.


Idag har jag fått lite gjort här hemma, kanske tack vare mamma *skratt*. När hon kom höll jag på å fixade med tvätten och sen drog jag fram dammsugaren för det behövdes verkligen....igen. Helt plötsligt började min söta rara mamma att torka av våra köksluckor å kakel, men sån e hon. När hon fått upp tempot fick jag mer energi så det gick bara av farten tillslut. Nu har jaghängt sista maskinen med tvätt på tork så det blir väll att vika in det i skåpen i morron. Bäddat rent i ungarnas säng gjorde jag oxå så i morron får det bli våran. Det finns nog inget mer avslappnande än att lägga sej i en renbäddad säng för natten. Underbart.

När jag ändå e ifarten här på bloggen så slänger jag in ett par bilder till....tog ett par fina höstbilder på barnen när vi "städade" ute på framsidan en dag.

                                               

                                             

Nu har jag uppdaterat bloggen för ikväll och dessutom fått in några bilder på köpet oxå, inte illa.....men ha tålamod vänner, jag e snart här igen.

Kram

Kommentarer
Postat av: Nettan

Kul att jag gjort nån nytta hahaha... Du måste ju lägga ut kort på frillan så alla får se hur jävla snyggt det blev=)

Nu tar du i så det spricker det är fan långt kvar tills bejbis kommer..=) 20 dagar haha. Hoppas du säljer massa ljus saker=) kram

2008-11-16 @ 00:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0