Wohooo!!

Nu e jag här inne igen! Inte illa va? Andra dagen i sträck typ. Jag gör framsteg. *asg*

Så vad har jag haft för mej i dag då?
Vaknade av klockan i morse...07,00, väckte tösen å så började tjatet på henne om att det var dax att kliva upp. Sonen sov hos mormor å maken e ju på landet så första ggn på evigheter fick jag ha sängen för mej SJÄLV!!! Underart. Efter en timmes tjat fick jag äntligen ut henne å in på dagis sen var det dax för kaffe å cigg. (min usla frukost, jag vet). Läste nyheter på nätet å kikade runt lite.

Strax efter elvasnåret kommer svägerskan med sina söner å hämtar upp mej....det var tajm för SHOPPING!! Vi for runt lie på olika ställen för hon skulle ha tag i en grill som vi hittade på MAXI...mycket prisvärd måste jag säga å rätt snygg oxå. Tror det blir en sån för oss med, ska bara övertala maken först. ;-)
Sen for vi vidare till Skärholmen.
Där har jag inte varit på evigheter så jag kände mej en aningen vilsen...hehe. Dök in på Gina tricot vilket inte var planerat men tur var väll det...jag blev med tre klänningar/tunikor i olika färger som jag bara e sååå nöjd med. Priset var det inget fel på så jag var ju bara tvungen att ta fler än en (129:-/st).

image21

Köpte mej en Blå, Rosa å en Vit...vill ha en svart oxå men det får jag ta en annan gång. Kikade runt lite i andra affärer oxå å på BoLagret hittade jag en svart hink som det står tvättmedel på


image22
           ...lite dyr (119:-) men jag kunde inte låta bli...har ju länge sagt att jag vill ha en sån till tvättstugan.

Vid fyra snåret anlände vi hemmåt gen...Kim å mormor stog å äntade på oss å sen var det tajm att hämta tösen från dagis. Hon ville följa med sin dagiskompis hem så nu e det bara jag å sonen här. Han står just nu å drar i mej å tjatar efter saft. :-)

Jaja som ni ser har det inte hänt nått intressant i mitt liv i dag heller men jag e glad iaf...vill SHOPPA mera!!!

                             Avslutar dessa rader med en liten bild tagen på sonen...alldeles nytagen.

image23


Kram på er alla bloggläsare.

Kommentarer
Postat av: Ida

Alltid kul me shopping... Jag shoppade lite igår.. Hittade en klänning på lindex på rean till mej, 50 spänn... Och så varsin klänning till ungarna på exit oxå 50 spänn styck... Sånt e bra,hehe...

2008-05-03 @ 21:37:26
URL: http://smiley81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0