Sommaravslutning på dagis idag + lite annat

Tiden räcker inte till känner jag....massor att göra hela tiden. Önskar jag var en robot ibland som kunde blinka Syntax Error å få vila lite. Inte gör värmen saken bättre heller. *svettas* men man ska inte klaga, den riktiga sommare har ju inte börjat ännu.

I onsdags förra veckan hade vi konferens med jobbet på Viking. Mycket trevligt måste jag säga å kul å få lära känna arbetskamraterna lite mer på "djupet"...vissa kunde förvåna en rätt rejält må jag säga...haha.

Sedan på lördagen var det grill å dildoparty hos T...skitskoj å mycket lyckad å trevlig kväll....vill ha fler av sånna kvällar framöver!!!! Jisses vad mycket skratt det blev under kvällens lopp. Säljaren som demade var bara så kanon alltså, hon hade humor, skojade å plojade....henne vill jag ha då jag ska ha dildoparty, så e det bara.
På Mors Dag hände inget speciellt...allt var som vanligt....trist men sant. Jo ett litet Grattis fick jag dock av min dotter å min mamma var här å fikade en snabbis. Maken var på fiskejakt.

I måndags hade jag utvecklingssamtal för Sanna på dagis....allt var bara sååå bra å fröknarna märker att Sanna e klar för skolan, utan tvekan. Hoppas bara att den nyfikenheten sitter i sen oxå när hon fått mer kött på benen om vad skolvärlden faktiskt handlar om.
Appropå det så var det 1 år sen jag gick ut min USK-utbildning här om dagen...så nu är jag en "äkta" UNDERSKÖTERSKA å kan stoltsera med min titel. I mina ögon e man det redan första dagen efter avslutad utbildning men inte inom alla arbetsplatser tydligen, då ska man jobbat ett år efter. Jaja nu e jag iaf det å e sååå nöjd att jag gjorde det, suget att plugga mer maler inom mej så kanske att jag hoppar på en distanskurs när jag ändå e i farten.

Idag jobbade jag ett extrapass på 4 tim...gick till jobbe i morse å var det inte för att jag behövde ta en tur ner till Huddinge så hade jag gått hem oxå. I Huddinge rusade jag runt i affärerna å letade keps till Kim men det fans inga som föll mej i smaken, vill inte ha en svart till honom å dom andra färgglada var antingen på tok för stora eller för små. In på Guldfynd å köpte Studentpresent, in på Food Market å handla lite snabbt å sen till bussen igen. Var hemma vid 14 tiden å då började sommaravslutningen på dagis så då stressade jag in med varorna å in på dagisgården. 20 min för sen å då hade Kims grupp redan haft sitt så honom missade jag helt. *snyft* När jag kom var det 6åringarna som stog på trappen å ropades upp en efter en....som tur var hade inte Sanna suttit på stolen ännu så henne fick jag se iaf. Min lilla prinsessa som ska börja skolan i höst....hur ska det gå??
Efteråt var det fika å gissa vem som sprang fram å tillbaka med tallriken påfylld med snask om inte Kim, tillslut tyckte han väll att det blev för mycket så han bänkade sej vid det uppdukade bordet som översvämmades av allt gott fikabröd...haha min lille kille vet hur man tar för sej. *asg*

         
Här ser ni några bilder från dagens sommaravslutning!


Mitt i mellan alla tider man har att passa både hit å dit så ska man ju lyckas få till det med resten oxå, ja ni vet hem, ungar å jobb.....å dessutom få in en stund för egentid som jag faktiskt numera börjat prioritera....måste för att kunna orka med allt känner jag. Det behöver inte vara nått speciellt för mej att göra, bara få gå ut en sväng om det så bara rör sej om tio minuter...spelar ingen roll men jag tar mej tiden att få rensa tankarna å bara få vara.

Dessutom ska jag fixa inför tisdagen då jag har Lingon å Blåbärsparty här hemma, då ska det inhandlas för det samt inför Sannas Lidautflykt med dagis på onsdag. På onsdag ska jag dessutom i väg på ett möte på förmiddagen för att sen stressa vidare till konferensen på mitt jobb, hoppas jag överlever...haha.
På torsdag e det 5 juni å vår 1a BRÖLLOPSDAG!!, givetvis jobbar jag kväll då men morron på fredagen men det hjälper ju inget...får fira till helgen sen.

Jaja jag har nog tråkat ut er tillräckligt så nu tackar å bockar jag för att ni orkat läsa ända HIT!!!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0