God morron världen!!

Jaha så var det måndag igen då. Har lämnat barnen på dagis och nu sitter jag här och dricker mitt morronkaffe samt läser lite på aftonbladet. Måste ju hålla sej uppdaterad om vad som händer här och där.

Undrar vad jag ska hitta på och göra av den här dagen...e ledig och det vill jag känna mej oxå så jag tror inte att det blir någon direkt hemsyssla gjord.

Var på Inredningsparty för ett tag sedan hos Nettiz så nu går jag och väntar på leveransen..minns inte till 100% vad jag beställt...hehe men det kommer säkert bli kanon när det kommer. Ska lägga in bild på grejjerna sedan. Hade hoppats på att oxå kunna ha ett sånt Homeparty men som det ser ut nu är det fullbokat fram till sommaren så jag får allt hålla mej till hösten...jaja man kan ju inte få allt. *flinar*

I lörsags tog jag å barnen bussen till Flempan Centrum och handlade lite godis. Kim älskar att åka buss så han blev superglad när han fick veta. Mötte upp mormor vid affären vilket sedan resulterade i att Kim blev kvar hos henne..hehe så Sanna å jag fick åka hem själva.'

          image25
            Kim väntar på bussen.

image26
                       Sanna vid busshållplatsen.

Igår kom maken äntligen hem från sitt 4-dagars fiske. Han å Leffe tävlade i Gädd-SM i lördags på Mörkö men det var tydligen uruselt med napp över huvudtaget så det blev ingen fisk för deras del. Lite taskigt måste jag säga men det kommer säkert fler tävlingar, nu var ju detta deras första som dom deltog i så nu har dom iaf fått lite koll på hur det hela går till.

Barnen har varit hopplösa att natta dessa dagar, kan inte begripa det egentligen då dom e ute från morron till kväll...borde ju bli helt slut av all den friska luften men icke!! Kim har inte sovit middag alls i helgen men ändå så vill han inte somna. Själv känner jag mej helt död när jag väl kommer i säng och somnar numera på två röda, jag som annars har svårt att somna och måste vända å vrida mej ett par ggr innan.

Lägger oxå in en bild på min tösabit som väntar på att en kompis ska komma....hade tänkt få fler bilder under dagen men barnen var mer borta än synliga...tssss.

     image27

Ha det gott mina bloggläsare å skriv gärna nån rad, alltid kul att få läsa lite. ;-)

Kommentarer
Postat av: Ida

ni kan ju inte svära er fria från föräldraskapet iallafall.. shit, Sanna blir mer och mer lik dej och Kom blir mer och mer lik Peter,hehe
Fortsätt slappa nu,hehe

2008-05-05 @ 11:40:59
URL: http://smiley81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0