God morgon mina vänner!

Jag är Trött!! men det borde man nog få vara efter att ha jobbat ett 13 tim pass i går, eller hur? Fast  det är nog inte jobbet som gjort mej trött egentligen utan det beror nog mer på att jag aldrig kommer i säng som jag borde....för lite sömn helt enkelt. På jobbet är det nästan för lungt ibland så jag borde inte gnälla.
I dag e jag ledig, tror jag ska sova...haha har iaf inget annat inplanerat. Sitter nu å dricker mitt morronkaffe för att med lite tur få ögonlocken att hålla sej på sin rätta plats när jag snart ska bege mej in till dagis med barnen.

Jag läste just igenom förra inlägget å upptäckte just en miss jag hade gjort. Vi har ju faktiskt blivit med en liten motorbåt...inte så intressant kanske men för maken e det rena drömmen. Vi delar den med en annan familj fast det e våra gubbar som kommer att använda den mest...ja behöver jag säga att det ska vara till deras fiske?! Så nu står den här på uppfarten å väntar på nästa premiärtur. *asg* Ska se om jag hittar nån bra bild på den sen som jag kan lägga in.

På onsdag ska vi på planeringsdag med jobbet, åker en dagskryssning med Viking. Vet inte om jag ska säga att det ska bli skoj...tycker inte dessa båtturer ger så mycket men nu e det ju iof sej inom jobbet så det blir ju på annat vis. Festarprissar tror jag det inte döljer sej så många bakom deras ansikten, iaf inte hos alla men två vet jag nog kan festa till rejält om det behövs haha. Peter får lämna barnen då, inte för att han blev så lycklig över det direkt för då kommer han jättesent till jobbet eftersom han jobbar numera ute i Rosersberg...men vad ska vi göra, jag hinner inte ta mej in till terminalen till 7,15 om jag ska fixa ungarna...jaja han får lösa det i såfall, jag kan ju inte komma senare för då missar jag väll båten.

Nu e barnen på dagis, jag känner att jag smått börjar vakna till. Trevligt att solen tittat fram oxå, det gör mycket för ens humör, iaf för mitt.

Roligare inlägg än så här blir det nog inte så jag avrundar som det är å säger :

-På återseende!!!

Kommentarer
Postat av: nettan

ha det så skoj i morgon...hoppas det inte gungar..=) haha

2008-05-20 @ 21:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0