Jobbat x-tra

Ikväll jobbade jag extra pass, 15-20 så det var ju inte så många timmar men det ger iaf lite extra klirr i kassan å det e ju aldrig fel. Skulle varit ledig i morron men det saknas folk så jag erbjöd mej att gå, vet inte hur många timmar det blir men jag börjar kl 9 å slutar kanske efter lunch beroende på om det e lungt på jobbet. Det brukar vara det i vanliga fall men ibland kan det dra i gång ett jäkla liv på våra boende, beror på deras humör men jag trivs så in i bombens där så jag jobbar så gärna.
Mamma var snäll å tog barnen.

Idag e Peter å fiskar m Leffe, dom hade fått både gädda, gös å aborre när jag pratade med honom så det verkade som en lyckad tur, kul för dom.

Nu sitter jag här å avnjuter en kopp kaffe medan barnen plaskar i badkaret...hua så skitig lilleman var....kan tro att han jobbar som sotare haha.

På tisdag e jag ledig å sen där efter jobbar jag ända fram till söndag å sen går jag på semester. Nice.
Idag var det rätt skönt väder, det blev iaf svalare å renare luft efter dessa regnskurar som kom mellan varven...jag tycker det e mysigt när det öser ner men det kan gärna göra det sent på kvällen å natten då man iaf e innomhus. Allergin har gjort sej till känna senaste tiden med ögonkli, nysningar å rinnande näsa...inte kul så det e skönt när luften rensas ibland.

Nu ska jag gå å se till barna men ni som e inne å kikar här får ha en bra helg å njut av solen då den tittar fram.

Krameli kram.

Kommentarer
Postat av: Ida

Nu har det shoppats... Så himla bra me självscanning, men fan va jobbigt det är när det blir avstämmning och man måste plocka upp allt man lagt så fint i kassarna, blir galen....

2008-06-28 @ 21:11:10
URL: http://smiley81.blogg.se/
Postat av: Ida

yepp kvällsskift den här veckan, nästa vet ja inte..

2008-07-01 @ 09:50:51
URL: http://smiley81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0