BRÖLLOPSDAG!!

Idag e det 1 år sedan jag stog brud. Jisses så fort det gått. Minns det nästan som i går. Vid den här tidpunkten på den stora dagen satt jag å försökte tvinga i mej frukost...hehe men det var svårt. Kaffe å cigg var det enda som gick i men så e det ju i vanliga fall oxå.
Fan vilken underbar dag det var....varmt å soligt precis som det verkar bli i dag oxå. Tuvärr kan vi inte fira vår 1a bröllopsdag då jag jobbar kväll både i dag å i morron men vi får "lyxa" till det i helgen med god mat, dricka å kanske nån smarrig efterrätt, får se vad som faller oss in.

Så här såg vi ut förra året:

                                        

Den mest underbaraste dagen i mitt liv bortsett från mina barns födelse var då jag travade upp för altargången å fick beviset på att vi faktikt hör i hop...vi blev en hel LÖFSTRÖM´s familj  i Botkyrka kyrka 07,06,05 !!


Nu ska jag fotsätta med mitt innan det e dax att bege sej till jobbet men förhoppningsvis kommer jag med uppdatering snart.

Kram på er alla som läser, om ni e många eller få vet jag inte men lämna gärna era tassar i en kommentar innan ni far vidare.

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis på bröllops dagen... Usch nu ska jag dra till jobbet, blääää... Men skönt med helg..
kram

2008-06-05 @ 21:00:52
URL: http://smiley81.blogg.se
Postat av: Gita

Hej, Grattis till bröllopsdagen som snart är slut men ändå, bättre sent än aldrig o gratulera.

Kram!

2008-06-05 @ 22:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0