God morgon

God morgon gott folk. Nu e man inne på semeserns andra dag å vad har man för väder?? Ska man semestra i det här??? Förvisso ska vi inte åka några längre turer men iaf, sol vill man ju ha oavsett när det e sommar.

Kan säga att jag tog semester i rättans tid från jobbet, det e rena kaoset där just nu med personal, timmisar som inte kommer, timmisar som huxflux bara plockar bort sina pass å timmisar som inte gör det dom ska....gahhhh, märks att vissa bara e där för pengarna. Pengar behöver vi ju alla självklart men nog tycker jag ändå att man ska tycka om det jobbet man har å faktiskt göra sina uppgifter....så e det för oss alla. Trivs man inte...så byt jobb, enkelt, eller hur?? Skit samma...nu har jag semester i 4 veckor å hoppas på att det blivit bättre när jag e tillbaka....ska försöka att glömma jobbet för ett tag.

Jaha ja, så vad händer en dag som denna tro? Ingen aning men jag kan inte påstå att vädret e tilltalande. Blir kanske till att fixa lite med tvätten, kanske ta i tu med dom andra köksskåpen som jag ite tog i går...har iaf börjat haha. Dete så mycket med hemmet jag vill göra men inte vill jag att hela min lediga tid ska gå åt till sånt...jag vill ju vila.

Nää nu ska jag gå ut i köket å fylla på lite kaffe i muggen.....bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0