Allt å inget

Jaha så då var det fredag igen då. Snart har en vecka av min semester passerat å vad har jag gjort under dom dagarna?? Inte mycket mer än det vanliga med hem å ungar, blir kanske annat när Peter börjar sin på måndag. Just nu e han å L på landet med båten å fiskar över helgen....hoppas dom kommer hem med lite Gös på söndag.

Idag kom äntligen Partylite-grejerna...gissa om det kändes som rena julafton...haha så nu har jag tänt ljus i v-rummet å det doftar så gottit. Blev så fint så.

Ska lägga in några bilder på det jag köpt:

                
Jag blev riktigt nöjd med mina nya prylar, blir med all sannolikhet fler grejjer att inhandla från dom....mer ljus oxå än det jag köpt men som jag inte fottat.

Vill du se lite av deras sortiment å veta mer om företaget så kika in på  www.partylite.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0