3:dje veckan

Ja då var man inne på semestervecka 3 å vad har vi gjort?? Inte mycket alls. Trist men sant fast det e skönt att bara vara hemma oxå å slippa alla måsten till att fara å flänga runt överallt hela tiden. I söndags var vi till Hågelby med ungarna, det uppskattades hemskt mycket och mysigt var det. Kim körde elbilarna och jag trode inte riktigt att han skulle grejja det men det gjorde han....helt själv. Bör jag tillägga att han blev jätte arg när sista åkturen var över å han inte fick åka mer....hade ju inte fler 10-kronor så jag kunde u inte göra så mycket. Sanna åkte en omgång mot lutet å givetvis fick hon mersmak av det men som sagt...hade inga mynt. Tycker det e lite dåligt att det inte går att stoppa i både femmor och tior men nu vet vi det till nästa tillfälle.
Ska lägga in lite bilder från det senare, gubben har digitalen med sej på fisketuren.

På torsdag fyller lilleman hela 3 år!!! och det ända han tjatar om att han vill ha är en blinkande traktor...hmm, tror inte det e så lätt å hitta men vi får se...
Brorsan med familj ska dyka upp, det var tänkt till torsdag men nu verkar det som det blir senare i veckan, får se hur dom lägger upp det...dom har semester samma veckor som jag så snart e det slut på alla lata dagar även för dom.

Nu sitter jag här å nyser, det e fan så jobbigt kan jag säga å svårt att sluta har jag oxå...haha. Har nog en blandning av allergi/förkylning, hostar som attans å det gör Peter oxå men det börjar gå åt rätt håll.

Nu ska jag förflytta min vackra häck till soffan i stället ;-)

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0