Uppdatering

från senaste inlägget kommer här. Har egentligen inget speciellt att uppdatera sen sist men jag skriver lite iaf.
I fredags var det lussefira på dagis, Kim gick som tomte. Så söööt å han stog bara å log bland den sjungande skaran..hehe. Givetvis fans det inga batterier i digitalen när jag skulle fotta så det blev inga kort från i år. *lessen* men Peter tog några med sin mobil. Mormor var oxå där å tittade. I går var det då 3dje advent...shit, snart e det jul å ingen snö har vi ännu heller....Borde kanske ta å plocka fram lite tomtar, det kanske kan ge lite mer julkänsla iaf men lusten till det e inte på topp just nu. Lite seg e jag, sov inget vidare i natt men det visade sej vara fullmåne i natt så jag vet inte om det kanske spelade in. Förvisso har jag sovit dåligt dom senaste nätterna vilket gjort att jag slumrat till på dagen då jag blivit sååå himlans trött.
Ja jag vet, får skylle mej själv som vänt på dygnet men man ska ju orka med allt runt om oxå. Tror mycket beror på att hjärnan går i högvarv för närvarande å det leder till att jag inte kan slappna av ordentligt heller. Nåja, slutgnällt från min sida nu...bara att ta nya tag å blicka framåt.

Har ringt lite på jobb, inget nytt på den fronten för närvarande men det nya året kanske ger bättre resultat. Hoppas iaf på det. Det tär på en att bara gå å vanka...rutiner som man annars haft fallerar en aning å man blir hemmablind så fasligt fort. Kan inte begripa hur folk som går hemma år efter år orkar...jag klättrar på väggarna å vill inget annat än JOBBA!!!!

Må så gott alla mina bloggläsare, lämna ett litet avtryck efter dej nu innan du lämnar min sida.

Kram


Kommentarer
Postat av: ida

Förstår dej, jobbigt å bara gå hemma... Skulle inte klara det.. Var ju jobbigt å vara mammaledig ju,haha..

Hoppas det löser sig till nästa år...

kram

2008-12-15 @ 16:24:36
URL: http://smiley81.blogg.se/
Postat av: Nettan

Tror nästa år kommer då få jobba så mycket så du vill va hemma några dagar=)

2008-12-15 @ 16:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0