Snorigt

Nu var det då min tur att känna mej lite halvdan. Snorig har jag blivit å nyser till förbannelse gör jag oxå. Inte kul. Hatar att vara förkyld. I dag när jag vaknade hade jag ont i ryggen, det var länge sedan jag kände av den så jag vet inte om det kan ha med snorandet att göra. Vem vet, kanske e influensa på väg. Hoppas inte!!! Det var flera år sedan jag hade den å jag hoppas innerligt på att klara mej i från den i år med. Har ingen feber å känner mej inte hängig direkt heller så jag tippar på en ren förkylning bara.

Har stått ute med min kopp kaffe å sett när grannen satt upp sin julbelysning i trädet, nu känner jag mej lite frusen om fötterna, men gympaskorna var kanske inte rätt skor att ha på sej. Lite kyligt men ändå behagligt var det att stå ute. Kim e hos mormor å Sanna hos en kompis så här är det hur lungt som helst. Maken har varit några vändor till tippen å slängt skräp från garaget bla så nu kanske bilen får plats igen...hehe.

Ikväll blir det Pizza till middag, just nu e jag inte alls sugen på det men man måste ju få i sej nånting annars blir magen riktigt sur.

Nää nu måste jag gå snyta mej......igen!!!

Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0