Så gott som klar

med julklapparna. Var iväg med Sara till Toysen igår samt Maxi å dom flesta julisarna blev inköpta. Det e bara en "större" grej som saknas till Sanna som ska vara från tomten å sen saknas det nått litet till farbror Patrik, morfar å farfar....sen e vi klara. Bästa av allt e att PS2.an e inköpt men det vet inte maken om, tänkte att den skulle bli hela familjens julis från tomten å jag tänkte faktiskt att Peter skulle få öppna den...haha vad snopen han kommer bli med tanke på hur vår ekonomi ser ut just i nuläget. Had e det inte varit för Partylite så hade det inte blivit nått sånt i julklapp för oss alls...barnen e ju prio självklart. Vi överöser dom inte med saker, har aldrig gjort men paketen blir en del då man hittar billiga saker under årets lopp. Den dyraste julklappen iår har kostat 199kr å det blir Tomtens julis till Kim¨om man räknar bort PS2,an förståss.
Sanna var nog lättast att hitta till tror jag, finns ju mängder med pysselsaker i olika former, hon skulle kunna drunkna i paket om jag inte hejdat mej...haha Kim borde ju inte vara sår han heller då han e biltokig spiderman fans men jag blev besviken på Toys R Us...jag hittade iNGENTING knappt där....på Maxi åkte grej efter grej ner i vagnen....skumt på så stor leksaksaffär.

Har tröttnat på att slå in julklappar nu...haha det som jag annars brukar tycka e mysigt men inte i år....då kändes det mer som ett ont måste. Skönt att had et klart.

Må så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0