Avslutar denna måndag kväll

med en god kopp te å en macka. Mums så gott det är. Ja jag vet, man bör inte äta så här sent om man ska få bukt på vikten men det e så mycket man inte borde och det e svårt att låta bli när magen börjar kurra å dessutom e det ju gott oxå. Så det så.
Nu på kvällen har jag varit på PL´s sista möte för iår. "Lussefest" eller vad dom kallade kvällen för. Mycket folk var det men det verkade inte gå så bra på rekryteringsfronten..hehe men dessto fler ville boka sej som värdinnor i januari. Ja inte direkt konstigt i mina ögon med tanke på vilka kanonerbjudande som kommer då. Längtar till januari redan!!

I morron ska jag å mamma troligen iväg på en lite tur till KK, jag ska kika in på Mediamarkt å se om familjens julklapp möjligtvis finns till bra pris. Kanske jag kan locka med henne till IKEA oxå å visa henne min säng som jag vill ha...haha men vi får se hur mycket vi orkar med.

Nu ska jag slappa lite i soffan innan det e dags för sängen, natten som var gav inte så många timmars sömn...jag somnade först 03,30...det var läääänge sen som jag hade så svårt att somna.

Kram på er alla bloggläsare.


Kommentarer
Postat av: giho

hej, kom du iväg till Ikea?



Oh...jag vet inte hur jag ska göra i morrn på barnens julfest, Nellie kommer att bli helt förkrossad om hon inte får gå coh maken är inte hemma så han kan gå.



Så i dag får jag VILA så jag orkar gå i morgon, men nån mat orkar jag inte ha med mig, jag får väl strunta i att äta där, bara gå så att Nellie får gå.



Vad ska du ha med dig för mat?



kram!

2008-12-10 @ 08:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0