Slut

...på semestern för barnen är det nu. Idag börjar allvaret även för deras del....upp tidigt å in till dagis. Blev förvånad över hur bra det gick med allt i morse här hemma....tänk om det kunde flyta på så i fortsättningen  *drömmer*. ;-)
Kim var lite småkinkig när jag skulle gå, han ville inte släppa mej men när det tillslut dök upp ett välbekant ansikte bland personalen som var där så gick det bra.

Så vad har vi annars haft för oss??
Jo hade ju besök mellan tisdag-torsdag av brorsan, E-Britt å deras älsta son Robin. Kan tillägga att Kim inte släppte Robin ur sikte en sekund, han var som såld på honom....haha å då e det bra många år mellan dom. Det har blivit bad i Flottsbro (givetvis låg digitalen hemma då. *suck*). Sanna försöker sitt bästa med att simma å bland får hon faktiskt till det riktigt bra oxå. Bara att fortsätta så kan hon det snart. Kim han vadar mest runt å sjunger i vattnet, inte så pigg på armpuffar eller simring så det e ju ett intensivt passande på honom. Varmt eller bör jag säga hett har det oxå varit senaste iden...liiite väl varmt kanske men man ska ju inte klaga när vi äntligen fått en kanonsommar. Getingar har härjat runt å irriterat till förbannelse den senaste tiden...först syns inte en enda till för att en annan dag svärma runt en...bläää vilka vidriga djur.

Kim blev getingstungen i Flottsbro i går när han var dit med mormor, han skrek som aldrig förr sa hon men det gick bra trots allt. Han verkar iaf inte vara känslig mot dom för jag kunde knappt se vart den stuckit när dom kom hem. Min mamma där emot verkar reagera, hon blev stucken i armhålan å det hade svullnat lite granna å såg väldans irriterat ut...ajaj säger jag bara.

I veckan var vi till Skansen oxå.....mycket mysigt å trevligt att gå runt å alldeles lagom varmt för en sådan dag men nog blev jag besviken allt....knappt några djur att se på men barnen hade iaf skoj bland karusellerna mot slutet. Det som förvånade mej massor var Kim, vi hade hyrt en sulky till honom där för jag var nästan hundra på att han skulle behöva den men icke!!!!...han gick hela tiden utan pip å gnäll....han imponerade riktigt på mej med tanke på vilka bckar det faktiskt är där...jag blev iaf andfådd...haha men så e jag ju rökare oxå. *fy på mej*

Ska se om jag kan få in lite Skansenbilder.

           Ja den sista bilden talar ju för sej själv...hehe detta e på hemvägen. Min lillprins var rätt utmattad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0