118100 gav mej ett gott skratt...haha


Jag gjorde som så många andra bloggare har gjort å ställde fråga "Vem är Carmen Löfström"till 118100 å gissa om jag fick ett gott skratt.

Svaret lyder:
Vi tror att Carmen Löfström är en stark byggnadsarbetare som ofta visar gubbarna på bygget var spiken ska sitta.
På fritiden tränar hon ofta på Friskis och Svettis.

HAHAHA, för det första e jag ingen byggnadsarbetare, jag jobbar som boendestödjare och för det andra e jag ingen människa som tränar och deffinitivt INTE på Friskis och Svettis.
Men vem vet...kanske ligger det lite sanning i det där med spiken för i bland e jag nog lite så om jag tänker efter.

Gjorde samma test fast med makens namn och svaret blev:

Vi tror att Peter Löfström är en riktigt trevlig och snygg kille i sina bästa år. Vi tror att han är en riktig hejjare på att köra Go-kart och spela fotboll.

Hehe ja köra det kan han men om han e bra när det gäller Go-kart får han svara för själv. Spelar fotboll?....nä inte direkt men däremot har han spelat Hockey i ett atnatl år innan vi träffades.

Det här var ju riktigt skoj så jag fortsätter med barnen oxå.....(brist på annan sysselsättning uppenbarligen).

Sanna Löfström:
  Vi tror att Sanna är en tjej som tycker om att rida och att hon tycker det är roligt att baka, favoriten är byrek med spenat.


Kim Löfström: Vi tror att Kim är en stilig och energisk man. Vi tror att han gillar att brottas med noshörningar och att meka med bilen.

Kommentarer
Postat av: nettan

Hurmkollar man det??

2008-09-06 @ 17:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0