Vad har jag fått gjort idag då?

Ja det kan jag ju säga att det inte e mycket av det jag tänkt få gjort. Jag har tvättat upp en matta i badkaret som nu ligger på tork, dammsugit övervåningen å pratat med min vänn Maria i telefonen. Kul å höra att ni mår bra!! :-)

Just nu sitter jag å funderar på ifall den vita byrån som står här nere ska upp i lilla hallen, kanske skulle göra sej bra där. Hmm, om jag kunde bestämma mej nån gång. Väntar på att mina urgoa vänner Micke å Mia ska komma på fika oxå men dom e nog här snart....
Nää nu får det allt bli en cigg, tänker bättre då. *asg*

Kram så länge, uppdaterar säkert senare i kväll.

Ja då var man tillbaka här då, en snabbis iaf för snart börjar reprisen på Sjukhuset som jag bara måste se. När Micke å Mia kom på fika satt vi ute i den sköna höstsolen, riktigt skönt faktiskt sedan hjälptes vi åt att få upp den stoooora vita byrån till övervåningen å den passade sådär men det får duga så länge. Vi spånade lite på vad som skulle kunna bli bra i klädkammaren oxå så i morron kanske det blir IKEA  framåt kvällningen.
Hämtade barnen från dagis, fixade käk å sen var det inte så mycket mer. Vi 19-tiden när jag lagt Kim cyklade jag till min käre kompis Christina å tog en fika, hon gjorde en Oriflamebeställning oxå. Trevligt. Har fått i hop en del nu, skojigt.

Just nu går en maskin med tvätt, får hänga den innan det e dax att sussa. Det e bara jag vaken här å nu ska jag krypa upp i soffan under filten å se tv innan det blir en dusch.

God natt på er alla besökare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0