VAB

Igår efter att Kim hade sovit mellan 18,20-22 ungefär vaknade han å var lite gnällig. Kall om fötter å händer å lite ljummen när man tog honom på pannan men kinderna var högröda så jag tempade honom....38,5 i temp så det var ju bara att ringa nattpersonalen å tala om att jag blir hemma för VAB. För mej gjorde det inte så mycket iof sej eftersom jag gladeligen stannar hemma från mitt jobb men iaf. Idag har han varit som vanligt, busat å stojjat men han hostar å snorar lite mer nu. Hoppas han får sussa gott inatt så jag får sova ut lite efetrsom Peter åkt till landet. Just nu verkar han inte ha nån feber men jag har inte tagit tempen heller, kanske borde gör det om han inte somnar för då kanske det e tempen som spökar. Dom sa i morse på dagis när jag talade om att han blir hemma att han sovit längre på vilan i går än han i vanliga fall brukar så det kanske var då han började bli dålig. Lös i avföringen e han oxå men som tur e har han inte bajjat mer än vanligt....men fyyy så det stinker. Blääää.
Nu e det ju bara en tidfråga innan det blir Sanna´s  tur att insjukna.

Jaja, det e så här när man har barn....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0