Tisdag 4/9

Jahapp, då e det kvällspass på jobbet idag då. Känns som jag inte har tid till att jobba...haha men jag e ju ledig i morron så då hinner jag göra mer. Hittills i dag har jag fått en hel del gjort å jag känner mej nöjd. Plockat i å ur diskmaskinen, dammsugit nedervåningen, lagt in tvätt i skåpen, tvättat å hängt det, spikat upp två tavlor å ringt några samtal. Kan man begära mer av sej själv? Rensa klädkammaren här nere måste jag göra men jag får se om jag börjar med det idag eller i morron. Det e ju hur tråkigt som helst men för att få ordning på saker å ting så måste det ju göras. Om jag bara kunde bestämma mej för hur jag vill ha det i klädkammrarna så skulle det underlätta massor.
Ni skulle bara se hur det ser ut där inne.....*ryser*

För övrigt har det inte hänt nått speciellt, känner mej allmänt pigg å glad å mår hur bra som helst. Bara njuter av vad livet har att ge. 

på torsdag kommer nån snubbe hit mellan 12-15 för att laga vår frys, det e troligtvis kretskortet som pajjat...irriterande värre då frysen inte ens hunnit bli 2 år gammal ännu....jaja det går ju på försäkringen men iaf. Hoppas bara att det verkligen e det som e fel oxå så dom inte hittar nått annat så vi får vänta ännu längre. Måste ju snart åka å storhandla för det ekar i alla skåpen snart...frysen var ju ingen ide att fylla precis.

Näe nu ska jag ta en kaffe å en cigg.....ovanligt va?!

Kram på er alla å ha det så gott.


Då var man hemma igen efter en kväll på jobbet. Gick i mellan så jag hade inget direkt ansvar men fyyy så tungt det har blivit där nu. Jag önskar jag kude få svar på mina jobbansökningar som jag har gjort, tänk så bra det skulle vara om man iaf fick komma på intervju, det e ju iaf ett steg i rätt riktning.
Lagom när jag skulle gå hemmifrån till bussen började det att blixtra å dundra å det formligen öste ner massa regn...jag som annars gillar hösten men inte när det regnar mestadels.

Nu sitter jag här med en kopp nybryggt kaffe som min käre man har gjort åt mej, gott. Kollar runt lite på nätet efter inspiration till hemmet. Nu e jag på hugget. Funderar starkt på att måla om i klädkammaren där uppe...kanske skulle börja med det redan nu?? Hihi.

Kram på er alla som läser här inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0