Städ å VAB

Nu e jag i gång å städar. Det går av bara farten å faktiskt riktigt skoj för en gångs skull. Har precis dammsugit å torkat golven på övervåningen så nu e det så fint så. Rensat bland allas kläder å stoppat in rentvätt där det ska vara. Känner mej sååå duktig...*skryt*

Igår hade Kim 37,8 i temp men sov gott hela natten och var så pigg i morse så jag lämnade honom på dagis men jag anade ugglor i mossen, dom ringde hem honom för tempen låg på 38 C. *suck' tycker hans urin luktar lite konstigt så jag kontaktade BVC men hon jag pratade med skulle ringa upp senare under dagen för att ge mej en tid, hon var på språng när jag ringde å hade inte tid att kolla tider åt mej just då. Hoppas dom tar urinprover där för det sa hon inget om. Kul att man får veta att den bvc-tanten man haft sedan 02 plötsligt inte e kvar längre, näää hon har tydligen gått i pension å ingen info har man fått om det. Tycker det e dåligt faktiskt så nu vet jag inte vem jag ska gå till.

Ikväll ska vi åka å gratta Pontus som fyller idag. Det var ju meningen att Peter skulle få åka själv med barnen eftersom jag skulle haft kvällspass men nu blev det ju inte så.

Har försökt ringa å få tag på en snubbe på Facket, lämnade meddelande på telesvararen men det e ingen som hört av sej ännu å jag ringde vid 11-snåret typ. Ska bli skoj å se om han ringer vad han har för kul att säga när jag frågar om löner å så, jag har skrivit upp mej¨på medarbetarsamtal med chefen i morron å då skulle det vara bra om jag hade lite mer kött på benen så jag kan lägga fram lite info å kanske motargument om det skulle behövas. Vet iaf redan att jag ligger under minilönen så enrejäl ökning borde jag få till årsskiftet. Spännande.

nää nu ska jag gå å slå av potatisen som kokat klart.

Tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0