Sovrummet målas

Ja se där ja. Då var det sovrummet som fick sej en liten omändring..hehe. Har med hjälp av Mia fixat hem färgen å målat första vändan. Det blir vinröda väggar (madrid)...ja Du läste rätt....VINRÖTT!! Skitbra blir det å så ska det bli en brunaktig fondvägg......där läste du oxå rätt ang färgen. Sovrummet kommer alltså att gå i Svart, brunt å vinrött.....urtjusigt å så murrigt kommer det att bli. Måste bara insförskaffa i nya rullgardiner för dom som satt kvar när vi flyttade in passar verkligen inte in där längre. (gulrandiga).

I morron ska vi fixa mer färg, köpa fondtapenet å fixa klart rummet innan maken kommer hem från fisketuren. Han visste först inget men när jag pratade med honom i telefonen nu på kvällen kunde jag inte låta bli att avslöja mej...hehe. Han sa bara Jaha typ så jag tror han e rätt nyfiken på resultatet oxå.
Snälla Bush ska sätta upp våderna åt mej, jag har aldrig testat att tapetsera men lika bra stå över det.....håller mej till målningen ett tag till.
Jösses, det går undan här hemma må jag säga med allt fix å det e riktigt skoj. Ska frsöka lugna mej lite men det e inte lätt när man har ångan uppe....

Bilder kommer när allt e klart!!

I natt får Kim sova i sitt eget rum, han som annars e van att nattas inne i vår säng hade svårt att somna nu när han inte kunde ligga där...det slutade med att han somnade på mattan i lilla hallen....snuttisen min. Jag lyfte in honom i sin säng å han tittade upp men somnade lika fort om igen...jag får nog lägga mej där inne hos honom i natt för i min säng kan jag ju inte sova å ifall han vaknar till under natten. Hoppas han kan börja sova i sin säng nu....e trött på att fajtas hela nätterna.

Nu e det en cigg som gäller å sen slappa en stund till innan det e dax att hoppa i bingen.

Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Ida

Spännande...
Kul med lite färg oxå... Har precis kört första vändan i köket, stommen och där kaklet satt... Blir verkligen asbra... ska fixa bilder sen, orkar inte nu, har ont i halsen å feber... Så det är bara å knapra tabletter å ta tag i roller å pensel, hehe

2007-09-16 @ 15:37:55
URL: http://smiley81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0