Skit å piss med allting.

Bläää, nu e jag så TRÖTT!! på allting. Vill inte vara med längre. Önskar jag kunde fara till nån lugn planet å bara få vara ett tag. Orkar inte mer nu!! Hur länge ska det behöva vara så här?? Bara undrar. Jag försöker så gott jag kan men vad får man??...inte ens ett jävla Tack. Är det så svårt att bara säga ett ynka litet Tack?? Jag sliter häcken av mej för ingenting. Lön?? Haha vaddå LÖN?? Vad e det? Kalla det snarare ett litet fjuttigt bidrag....det e ju så jävla löjligt.

Näe jag mår inte alls bra just nu...vet att jag borde medgett det tidigare men man tror ju man e stålkvinnan som klarar att tackla allt men så e det ju i själva verket inte...inser det nu. Hjälper ju inte att lägga energi på att söka nya jobb heller, får ju ändå inga svar....svårt att skicka ut ett litet mail å meddela eller bara skriva Tack för din ansökan bla bla bla...inte ens det får man.
^*skriker* Vad ska jag ta mej till???  Fans jävla helvetet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0