Ny hårfärg...MVC...

Japp det e precis vad jag har men fråga mej inte vad det är för färg för det kan jag inte svara på direkt. Vet att det låter konstigt för man borde ju veta vad man färgar i sitt eget hår men nja....meningen var att det skulle bli typ blont men jag sa till Nettan som jag var med i butiken att det inte kommer funka då jag redan har färgat brunt tidigare...vill ju inte bli missfärgad å springa runt i typ orange eller nått. Efter mycket om å men så tog jag den ändå....bära eller brista å brast gjorde det till viss del. Blev såklart inte den blonda ljusa färgen men det blev inte orange heller....så här ser jag ut idag efter detta lilla test. *ler*
Färgen ger inte riktigt sitt rätta skimmer på bilden men jag e rätt nöjd dock ändå...kanske ska testa en förpackning till fast det får nog bli om några dagar i så fall, om jag inte trivs i denna.
image9


I går var jag till mvc å tog min 3:dje p-spruta. Alltid lika trevlit att träffa Kia å eftersom jag inte gjort cellprov sedan 2001 passade vi på att göra det oxå. Inte skoj att lägga sej i stolen men det e bara att göra det, e ju inte något man behöver göra regelbundet iaf.
Efter besöket hos henne knatade jag runt lite i centrum å kikade på vad jag ev skulle kunna tänkas köpa till ungarna i julklapp. hittade en liten polisbil i metall till Kim så den köpte jag men det var oxå det enda.
Jobbade kvällspass i går med.

Nu ska jag ta å fixa lite annat, typ hänga tvätt för så vitt jag vet sköter inte maskinen det åt mej. Tjao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0