Målat Kim´s rum

Igår förmiddags spacklade jag lite granna i rummet å på eftermiddagen efter slipning satte jag ner rollern i färgen å sen var det igång. Nettan å jag målade hans rum å det blev så fiiint. Färgen räckte precis (2.5L) till ett varv så det var bara att skaffa mer, det gjorde Nettan senare på kvällen när dom ändå skulle ut å åka en sväng. Gulliga du.
Vid sjusnåret var Nettan tillbaka här efter att vi utfodrat våra familjer å så.
Andra varvet påbörjades å tillslut var det oxå gjort. Skitbra, tack Nettan för all sällis å hjälp. Medans väggarna torkade körde vi av hyllorna som var träfärgade men som numera e vitmålade, kommer bli kalas det med.


Idag återstår bara att iordningställa allt samt sätta upp nya gardiner å ev en ny taklampa i hans rum sen får jag hoppas på att han trivs bättre där inne.

Nu ska jag kila in till dagis. Uppdaterar senare igen. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0